بهترین مرکز آموزش برق ساختمان در ایران
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش برق ساختمان یک دوره تخصصی کاملا کارآمد است که افراد می توانند با طی نمودن آن به عنوان یک برق کش معتبر برای انجام کارهای خرد و عمده برق کشی اقدام کنند. همیشه برق کشی در زمره شغل های تخصصی بوده و به دلیل خطرات جانی و مالی که در اثر اشتباه در برق کشی حادث می شود معمولا افراد ترجیح می دهند خدمات خرده و عمده برق کشی خود را به افراد متخصص واگذار نمایند. به همین دلیل وجود نیروی برق کش متخصص همواره در جامعه لازم و ضروری است، و در نتیجه افراد می توانند با شرکت در دوره برق ساختمان به صورت اصولی و حرفه ای با این کار آشنا شوند.

آموزش برق ساختمان و طی نمودن دوره های تخصصی آن دارای مزایای زیادی است. برای مثال افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان با بروزترین شیوه های برق کشی ساختمان آشنا شوند، که از مهمترین مزیت این آشنایی می توان به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کار با کیفیت تر اشاره کرد.

البته هنگام گذراندن دوره های برق باید دقت نظر داشت و آموزشگاهی را انتخاب کرد که به صورت تخصصی و کاملا عملی این دوره ها را برگزار می نماید. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه ها دوره فوق را تنها به صورت تئوری برگزار کرده و کارآموزان پس از پایان دوره مباحث را یاد نگرفته و نمی توانند وارد بازار کار شوند.

 

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش برق ساختمان

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش برق ساختمان در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و عملی و در کارگاه های مجهز دوره برق ساختمان را برگزار می نماید. در این دوره آموزشی اساتید با تجربه و متخصص برق ساختمان به صورت کاملا عملی و در محیطی شبیه به میحط واقعی کار صفر تا صد اصول برق کشی ساختمان، طریقه نصب سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دزدگیر، دوربین، اعلام حریق، آیفون و غیره را به کارآموزان آموزش می دهند.

در پایان دوره نیز با ارائه مشاوره های بازاریابی و مدرک معتبر فنی حرفه ای همچنین پشتیبانی های نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار و موفقیت در آن یاری می کنند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره برق ساختمان دوره های متعدد دیگری را در حوزه برق و الکترونیک برگزار می نماید، در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه می پردازیم.

آموزش plc یک دوره مهم

آموزش برق ساختمان و دوره آموزش plc دو دوره مهم هستند که فرصت های کاری خوبی را برای افراد علاقه مند فراهم کرده اند. دوره آموزش plc یک دوره تخصصی است که دانش پذیران آن می توانند پس از پایان موفقیت آمیز دوره خود به عنوان تعمیرکار کامپیوترهای صنعتی مشغول به کار شوند. امروز تمامی خطوط تولید شرکت های مختلف از دستگاه های الکترونیکی بهره می برند که همه این دستگاه ها دارای یک کامپیوتر داخلی هستند که به آن plc می گویند. در واقع این کلمه مخفف Programmable Logic Control به معنای کنترل‌گر منطقیِ برنامه‌پذیر است، و کسی که دوره آموزش plc را طی کرده باشد می تواند به عنوان تعمیرکار کامپیوتر دستگاه های خطوط تولید مشغول به کار شود.

 دوره plc حتما بایستی در مراکز معتبر طی شود تا افراد از تخصص کافی در این زمینه برخوردار شوند. زیرا عدم دانش کافی در این حوزه مانعی است که بر سر راه موفقیت افراد قرار می گیرد. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین مراکز برگزارکننده دوره های پی ال سی در کشور است که به صورت تخصصی به آموزش plc از پایه تا پیشرفته می پردازد.

 

آموزش برق صنعتی رشته ای پرکاربرد

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی دو رشته کاملا مجزا هستند که در اصل با هم ارتباط هایی دارند. برای مثال استفاده از روش های برق کشی مو یا استفاده از لوازم برقی مشترک از جمله این ارتباط ها به شمار می رود. اما به هیچ وجه فردی که در برق کشی ساختمان تبحر دارد نمی تواند در برق کشی صنعتی نیز موفق باشد اما با استفاده از دانش خود می تواند دوره آموزش برق صنعتی را با زمان کمتر و موفقیت بیشتری به پایان رساند.

افرادی که دوره آموزش برق صنعتی را طی می کنند می تواند برای اجرای پروژه های برقی مراکز صنعتی مشغول به کار شوند. در نتیجه با توجه به آمار بالای مراکز صنعتی و رشد روز افزون آنها می توان دوره آموزش برق صنعتی را یک فرصت برای ورود به دنیای کسب و کار قلمداد نمود. افرادی که این دوره را طی نمایند می توانند به صورت شخصی و یا در استخدام مراکز صنعتی و یا تاسیساتی نیز مشغول به کار شوند.

آموزشگاه فنی برق تهران آموزش برق صنعتی را به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می نماید، در این دوره آموزشی کارآموزان با صفر تا صد برق صنعتی آشنا شده و به دلیل پروژه محور و عملی بودن دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

آموزش نصب دوربین مداربسته دوره ای پردرآمد

آموزش دوربین مدار بسته از دیگر دوره های کاربردی و مهم می باشد که افراد می توانند با داشتن کمی استعداد و پشتکار به راحتی آن را فرا گرفته و وارد یک حرفه مناسب و درآمدزا شوند. امروزه امنیت الکترونیک بخش جدانشدنی بسیاری از مراکز تجاری، مسکونی، اداری، نظامی، تفریحی و غیره می باشد و با توجه به نیاز شدید جامعه به این تجهیزات، در نتیجه افراد می توانند با فراگرفتن دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته یک شغل آینده دار و دائمی داشته باشند. دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در سطوح مختلفی برگزار می شود و افراد می توانند با توجه به توانایی های خود در یکی از سطوح مورد نظر آن شرکت کنند. به همین دلیل باید در انتخاب یک مرکز تخصصی نهایت دقت و توجه را به خرج دهند.

آموزشگاه فنی برق این دوره آموزشی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار می نماید. در این دوره آموزشی صفر تا صد نصب دوربین مداربسته آنالوگ، تحت شبکه، دیجیتال آموزش داده میشود. کارآموزان در این دوره به صورت کاملا عملی تمامی مراحل نصب را انجام داده و آماده ورود به بازار کار می شوند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی، دوره آموزشی تعمیر برد الکترونیکی و غیره بخشی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

این آموزشگاه در تلاش است تا شرایطی را فراهم نماید تا کلیه علاقه مندان به دوره های برق و الکترونیک از سراسر ایران در دوره های این آموزشگاه ثبت نام نمایند، در همین راستا جهت رفاه بیشتر خوابگاه هایی در نزدیکی محل برگزاری دوره تدارک دیده و دوره هایی در ساعات منعطف و متناسب با برنامه زمانی کارآموزان برگزار می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش برق ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: